قیمت حفاظ آکاردئونی

از قدیم الایام گفته اند کار از محکم کاری عیب نمی کند. با توجه به اینکه بهتر است قبل از وقوع هر حادثه ای از آن پیشگیری کرد لذا باید حفاظ آکاردئونی را برای درب خانه نیز نصب کرد. سارقین امروزه در کمین هستند تا دارایی شما را به تاراج ببرند. اما شما باید از این حادثه جلوگیری کنید، یکی از روش های ایمن کردن خانه، استفاده از نرده آهنی درب ورودی خانه است که به اسم حفاظ آکاردئونی معروف شده است.

نرده حفاظ آکاردئونی برای درب کارگاه ها، حفاظت ورودی و مراکز تجاری، حفاظ ورودی گاراژ ها – حفاظ پله برقی و …. کاربرد دارد. حفاظ مطمئن و ضد دزدی که درب آپارتمان شما را محفوظ نگه می دارد، همین درب آکاردئونی است. شکل آن به صورت ساز اکاردئون است و به صورت کشویی باز و بسته می شود.

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی در سایت حفاظ صانعان

یکی از مهمترین فاکتورهای در هنگام خرید درب آکاردئونی، قیمت آن است. شما می توانید با قیمت مناسب این حفاظ را از سایت حفاظ صانعان خریداری کنید. علت مناسب بودن قیمت نرده آکاردئونی در این سایت این است که براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود. قیمت های تاثیر گذار در درب ورودی آهنی شامل: مدل، تراکم، چند لایه بودن تسمه عمودی و افقی، ابعاد و … است.

حفاظ آکاردئونی شیک

 

نصب حفاظ آکاردئونی

جهت نصب و اجرای حفاظ آکاردئونی باید از تکنسین متخصص این کار بهره برد. در این شرکت از تکنسین های ماهر که سال های زیادی تجربه نصب و اجرای درب آکاردئونی را دارند بهره گرفته است. در حفاظ صانعان، کیفیت محصول و رنگ آمیزی و جوشکاری و برشکاری آن با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام می شود.

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس حاصل کنید.

 

حفاظ آکاردئونی یا درب کشویی ورودی آپارتمان و خانه حفاظی متحرک است که به صورت کشویی باز و بسته می شود و در انواع مختلفی مانند حفاظ سلطنتی، حفاظ آکاردئونی ایتالیایی، حفاظ آکاردئونی دو لوزی یا سه لوزی و چهار گل و پنج گل و …. موجود است.

بهترین محصولات حفاظتی و امنیتی که به عنوان نرده آهنی درب ورودی نیز شناخته می شود به عنوان محافظ ضد دیلم آپارتمانی است. این درب ها به راحتی برش نمی خورند و در نتیجه سارقین نمی توانند وارد خانه شوند.

 

قیمت درب آکاردئونی بهترین حفاظ آپارتمان

امروزه حفاظ درب آپارتمان در جلوی درب بسیاری از آپارتمان ها و اداره ها قرار دارد. این درب آکاردئونی مانع از ورود سارقین می شود و شما می توانید دارایی خود را حفظ کنید. جهت امنیت محل مورد نظرتان کافیست یکی از انواع درب آکاردئونی را انتخاب کنید و از امنیت منزل خود اسوده خاطر باشید.

لیست قیمت حفاظ اکاردئونی جدید

 

قیمت درب آکاردئونی فلزی

با نصب و پرداخت قیمت حفاظ اکاردئونی در کرج و تهران می توانید امنیت درب ورودی آپارتمان، ویلا یا اداره خود را تامین کنید. حفاظ درب مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت است زیرا مانع از سرقت دارایی شما می شود.

امنیت را همیشه جدی بگیرید. یکی از فاکتورهایی که ممکن است شما از خرید درب آکاردئونی منصرف شوید، قیمت آن است. در شرکت حفاظ صانعان قیمت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی براساس نرخ مصوب اتحادیه و تعاونی مربوطه تعیین می شود و از این رو نگران قیمت آن نباشید. در این شرکت قیمت ها مقرون به صرفه و مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *