درب آکاردئونی

قیمت حفاظ اکاردئونی کشویی

رنگ های کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی حفاظ آکاردئونی در این شرکت استفاده می شود. با توجه به اینکه این رنگ ها طول عمر بالایی داشته و بسیار باکیفیت و مقاوم هستند از این رو به یکی از انتخاب های شرکت های برتر تبدیل شده اند. این رنگ به دلیل صیقلی بودن مانع از نفوذ و ماندگاری خاک روی حفاظ می شود. همچنین از دیگر ویژگی های این رنگ این است که طول عمر بالایی دارد.

حفاظت و امنیت ساختمان به قدری مهم است که می تواند روی آرامش خیال ساکنین آن تاثیر بگذارد. جنبه حفاظتی و امنیتی درب آکاردئونی بسیار بالا است و به این ترتیب تمام ساختمان های مسکونی، تجاری یا اداری می توانند از این درب برای ساختمان خود استفاد کنند.

درب آکاردئونی

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی به اندازه، طراحی، مدل، جنس فلز به کار رفته در ساخت حفاظ اکاردئونی و … موثر است.  برای مثال اگر در ساخت حفاظ آکاردئونی از بهترین فلز استفاده شود و ابعاد کار به گونه ای باشد که در هر متر مربع وزن بالایی داشته باشد و همچنین نوع رنگ آمیزی و جوشکاری به ترتیب الکترواستاتیک و کربن دی اکسید باشد، قیمت بالایی می توان برای حفاظ آکاردئونی متصور شد.

 

خرید حفاظ آکاردئونی ارزان

حفاظ آکاردئونی به دلیل ساختار مقاوم و خاصی که دارد امنیت بالایی را ایجاد می کند. این درب ها از جنس فلزهای مقاوم ساخته شده که در برابر تزریق اسید یا … مقاوم است و می تواند امنیت خانه را تضمین کند. برای خرید حفاظ آکاردئونی ارزان با قیمت مناسب به جنس متریال به کار رفته در ساخت حفاظ توجه کنید. همچنین نوع جوشکاری و برشکاری و نوع رنگ آمیزی می تواند در هنگام خرید بسیار مهم باشد.

برای ارتباط با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *