هم نشینی با زیبایی و امنیت را فقط در حفاظ نخل مرداب می بینید.

از آن جایی که محافظ دیوار نخل مرداب یکی از زیباترین حفاظ نرده دیوار است، از این رو شما می توانید از این حفاظ خلاقانه در حفاظ صانعان بهره مند شوید. نرده آهنی نخل مرداب از گل های نخل طبیعت الهام گرفته است و جذابیت و طرحی بسیار سربرانگیز دارد.

در صورتی که نرده حفاظ آهنی روی دیوار نخل مرداب را برای ساختمان خود انتخاب کنید، می توانید آسایش را برای خود داشته باشید. حفاظ نخل مرداب یکی از بهترین محافظ ها برای خانه است که سبب می شود سارقین وارد منزل شما نشوند.

نرده حفاظ آهنی نخل مرداب با زیبایی منحصر به فردی که دارد زیبای و ارزش نمای خانه را دوچندان می کند.

نرده حفاظ روی دیوار نخل مرداب  عرض مناسبی داشته و تراکم بالاتری نیز دارد. به دلیل گل های بالا در هر شاخه پرتراکم تر دیده می شود. عبور کردن از بین این گل های با نوک تیز و برنده ، عبور کردن از آن را بسیار دشوار و غیر ممکن کردن است.

قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب
قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب در ارتفاع ۶۰ ، ۸۰ ، ۱۰۰ و ۱۲۰ در شرکت تولید کننده نرده حفاظ حفاظ صانعان تولید می شود و انواع رنگ هایی که مشتری مورد پسند آن باشد، برای این حفاظ نخل مرداب جادویی در نظر گرفته می شود.

نرده حفاظ نخل مرداب ملکه زیبایی و امنیت بین حفاظ های دیوار است.

حفاظ دیواری که همچون نخل های انبوه شده در هم تنیده شده اند، راه را برای سارقین سد کرده است. نرده آهنی نخل مرداب نسبت به دیگر حفاظ های دیواری از نقطه جوش بیشتری برخوردار است و به گونه ای این گل ها در کنار هم چیده شده اند که استانداردهای لازم امنیتی را پیروی می کنند.

لیست قیمت حفاظ نخل مرداب

حفاظ روی دیوار نخل مرداب با توجه به وزن و تراکم گل های استفاده شده متغیر است. معمولا وزن محافظ روی دیوار طرح نخل مرداب در یک متر ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم است.  همچنین باید توجه داشته باشید که قیمت نرده آهنی نخل مرداب براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود.

قیمت حفاظ آهنی نخل مرداب در حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. شما می توانید حفاظ نخل مرداب را با قیمت مناسب از این شرکت تهیه کنید.

ساخت و نصب نرده حفاظ نخل مرداب در حفاظ صانعان براساس اصول ایمنی و همچنین رعایت جنبه های زیبایی شناختی ساخته می شود. برای خرید محافظ دیوار ویلا یا حیاط و سایر ساختمان ها کافیست با شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

برای اینکه نرده روی دیوار نخل مرداب را در اختیار داشته باشید کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید. رنگ های پودری و الکترواستاتیک و همچنین متریال با کیفیت در ساخت نرده دیوار در  این شرکت به کار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *