قیمت نرده دیوار نیزار

لیست قیمت حفاظ نیزار دیوار باغ

از آن جایی که نرده حفاظ نیزار از نیزارهای موجود در طبیعت بهره برده است، بنابراین نما و جلوه ای زیبا را برای ساختمان فراهم می کند و در عین دیوار حیاط شما را همچون سدی محکم در برابر سارقین می سازد.

ویژگی و مشخصات حفاظ نرده نیزار می‌توان به ارتفاع ۷۰ تا ارتفاع ۱۲۰ سانتی متری میلگرد های ساخته شده در آن اشاره کرد.

 توجه داشته باشید که میلگردهای به کار رفته در ساخت نرده حفاظ نیزار معمولاً شماره ۳ می باشد و همچنین شاسی هایی که برای ساخت این حفاظ به کار می رود معمولاً از نظر ابعاد ۲۰ در ۳۰ است.

محافظ دیواری نیزار یا نی زار بسیار طرحی زیبا و مسحور کننده داشته و حفاظت بی مثالی را فراهم می کند. تراکم حفاظ نیزار ۸ الی ۱۶ ردیف می باشد و طول هر شاخه ۲ متر می باشد. ارتفاع نرده حفاظ مدل نیزار از ۷۰ تا ۱۲۰ می باشد. همچین عرض حفاظ از ۴۰ تا ۷۵ سانتی متر متغیر می باشد. این حفاظ به صورت آبشاری در شرکت تولید کننده  حفاظ صانعان ساخته می شود.

حفاظ نیزار به گونه ای است که همه شاخه های آن به صورت مستقیم روی شاسی پروفیل نصب می شود، و همین امر سبب شده تا جوشکاری کمتری انجام شود.

حفاظ روی دیوار نیزار
حفاظ روی دیوار نیزار

 

رنگ نرده نیزار یا حفاظ نیزار براساس سایر فاکتورهای ساختمان مانند رنگ درب حیاط و یا نمای ساختمان در نظر گرفته می شود، رنگ های الکترواستاتیک و پودری حفاظ نیزار یا آبشاری در حفاظ صانعان ویژگی ممتاز این نرده ها را سبب می شود.

قیمت حفاظ نیزار دیوار حیاط

لیست قیمت نرده بالای دیوار مدل نیزار یا آبشاری در حفاظ صانعان به صورت به روز قرار دارد. قیمت نرده نیزار در حفاظ صانعان براساس تراکم ، وزن و همچنین میزان ضخامتی که برای میلگردها تعیین می شود متغیر است.

از مهم ترین ویژگی که باید هنگام خرید حفاظ و یا حصار روی دیوار به آن توجه کرد این است که قیمت مقرون به صرفه و مناسبی داشته باشد یکی از ویژگی‌های ممتاز شرکت حفاظ صانعان این است که قیمت ها و نرخ ها را  بر اساس قیمت های اتحادیه و نهادهای مصوبه نظارت تعیین می کند از این رو شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید حفاظ روی دیوار نمایید.

نرده دیوار نیزار توجه داشته باشید که باز نیز با توجه به تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر شد امروزه به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین حصار های دیوار به شمار می رود.  شما عزیزان میتوانید از شرکت حفاظ صانعان که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت و نصب انواع حفاظ های روی دیوار دارد یکی از انواع نرده ها را برای خود انتخاب نمایید.

 برای تماس می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰  تماس گرفته و اطلاعات اضافی در مورد نرده روی دیوار نیزار کسب نمایید.

 

بهترین مدل حفاظ برای دیوار حیاط نرده نیزار

نرده نیزار برای دیوار یکی از زیباترین و شکیل ترین حفاظ های دیوار ویلا می باشد. البته در حفاظ صانعان انواع نرده مانند حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ نیزار، حفاظ سرنیزه ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای و حفاظ نخل مرداب و.. تولید می شود.

برای داشتن یکی از این نرده های امن و زیبا کافیست با شرکت به نام حفاظ صانعان با سه دهه تجربه مفید تماس بگیرید.

شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *