قیمت درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی بهترین حفاظ آپارتمان

حفاظ آکاردئونی یکی از بهترین حفاظ ها برای برقراری امنیت ساختمان است. این حفاظ امروزه جلوی درب آپارتمان های زیادی نصب شده تا امنیت محل مورد نظر را تامین کنند. حفاظ آکاردئون یا درب کشویی وروی خانه حفاظ متحرکی است که به صورت کشویی باز و بسته شده و امنیت خانه را افزایش می دهد. این حفاظ به عنوان  نگهبانی روی درب خانه عمل کرده و می تواند امنیت خانه شما را تاحدی زیادی افزایش دهد.

درب آکاردئونی ( Accordion door ) یک حفاظ است و برای حفاظت خانه ها در جلو منازل استفاده می شوند. درب های آکاردئونی نوعی درب تاشو می باشند و تاریخچه قدیمی نیز دارا هستند. به صورت کلی درب های آکاردئونی با الهام گرفتن از ساز آکاردئون  که به حالت کشویی باز و بسته می شود و فضایی کمی را اشغال می کند، امنیت خانه را تضمین می کند. هدف ساخته شدن درب اکاردئونی در حقیقت حفاظت از ساختمان و استفاده بهینه از فضا بوده است.

حفاظ آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی

اگر به دنبال نرده حفاظ آکاردئونی هستید که امنیت ساختمان شما را افزایش دهد، نیاز است تا از بهترین مدل های آن استفاده کنید. نرده حفاظ آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود که شما براساس سلیقه و میزان امنیت مورد نیاز می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. امروزه حفاظ درب آپارتمان در جلوی درب واحدهای زیادی استفاده می شود. با بهره گیری از درب آکاردئونی می توانید امنیت محل موردنظرتان را افزایش دهید. حفاظ آکاردئونی یا درب کشویی ورودی خانه حفاظی متحرکی است که برای پشت درب ویلایی یا آپارتمان نصب می شود.

حفاظ آکاردئونی با مدل های بسیار متنوعی که دارد می تواند برای هر ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از محافظ ضد دیلم آپارتمانی و نصب درب آکاردئونی روی تمامی مدل های درب های ساده و ضد سرقت بسیار لازم و ضروری است.

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی  براساس مدل و طرحی که دارد، قیمت گذاری می شود، برای مثال درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم ، درب آکاردئونی چهار لوزی ، درب آکاردئونی سه لوزی پرچ مخفی دوبل، پنج لوزی تسمه عمودی، هر کدام قیمت متفاوتی دارند. قیمت ها در حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. البته توجه کنید که قیمت ها براساس مدل؛ ابعاد، متریال به کار رفته در ساخت حفاظ آکاردئونی نیز متغیر است.

لیست قیمت حفاظ اکاردئونی جدیددرب آکاردئونی فلزی مدرن

حفاظ آکاردئوونی  از تسمه های آهنی قوی و مستحکم ساخته شده اند که عبور از آنها به وسیله بریدن یا شکستن هم انرژی و ابزار تخصصی لازم دارد و هم بسیار زمان بر میباشد. این درب مشبک لوزی یا فولادی یک حایل امنیتی قوی برای ساختمان شما می باشد البته این را نیز باید در نظر داشت هر چه تراکم نرده های آن بیشتر باشد امنیت آن نیز بیشتر میشود.

برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *