حفاظ اهنی نرده نیزا

نرده آهنی شیک و جدید نیزار

نرده آهنی شیک و جدید نیزار در حفاظ صانعان با قیمت مناسب و طراحی شیک – محافظ روی دیوار نیزار مدرن با طراحی شیک و قیمت مناسب

طرح نیزار روی دیوارهای حیاط که از نی های مرداب الهام گرفته است، جلوه گاهی شیک و جالب را روی دیوار خانه فراهم می کند. از این رو حفاظ صانعان نه تنها به زیبایی و نمای ساختمان ها اهمیت می دهد بلکه رنگ و برش کاری و ارتفاع را متناسب با شرایط درب و دیوار ویلا یا ساختمان در نظر می گیرد. اما زیبایی فقط هدف ما نیست. بلکه کیفیت متریال به کار رفته در حفاظ صانعان نیز ثابت شده است. زیرا این شرکت با سال ها تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع حفاظ دیوار و حفاظ پنجره سبب شده تا مشتریان از کیفیت محصولات این شرکت راضی و خرسند باشند.

نرده دیوار نیزار

نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

نرده آهنی روی دیوار نیزار شیک و جدید می تواند امنیت ساختمان شما را تضمین کند و از این رو دیگر نگران ورود سارقین فرصت طلب به خانه خود نباشید. در نظر داشته باشید که امنیت ساختمان شما با وجود این حفاظ روی دیوار نیزار تامین می شود زیرا مانع از ورود هر فرد فرصت طلبی می شود.

خانه ای که با نرده حفاظ نیزار امن شده باشد، می تواند از همه جهات ایمنی را داشته باشد. زیرا حصار آهنی نیزار با طرح های بی نظیری که دارد سبب شده تا هیچ سارقی قصد سونیت به خانه شما را نداشته باشد. همچنین طرح و شکل این نوع نرده گارد روی دیوار که به شکل نی های نیزار است راه را برای ورود هر سارقی سد کرده است.

  • خانه ای ایمن می خواهید، پس نرده حفاظ دیوار نیزار را روی خانه خود   نصب کنید.
  • حفاظ نیزار با طرح زیبا و شیک سبب شده است تا مشتریان بسیاری برای خرید این نوع حصار دیوار را انتخاب کنند.
  • محافظ روی دیوار نیزار به دلیل طراحی خاص خود اجازه عبور به سارقین را نداده و از این رو توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان پیدا کند. قرار گرفتن میلگردها در کنار هم در نرده روی دیوار نیزار توانسته است محافظتی قابل قبول را فراهم کند.
  • نرده نیزار از آن جایی که مدل خود را از نیزارهای زیبای طبیعت الهام گرفته است از این رو زیبایی را به نمای خارجی خانه هدیه می دهد و نمای خانه را شکیلتر از قبل می کند.
  • استفاده از بهترین متریال موجود و دستگاه های جوشکاری و برشکاری برای ساخت و برش و رنگ امیزی نرده نیزار در حفاظ صانعان نیز کیفیت ویژه و قابل قبولی دارد.
حفاظ روی دیوار نیزار
حفاظ روی دیوار نیزار

 

قیمت نرده روی دیوار نیزار

نرده روی دیوار نیزار قیمت مقرون به صرفه ای داشته و می تواند برای هر بودجه ای متناسب باشد. در نظر داشته باشید که حفاظ صانعان یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده انواع صنایع فلزی است و بهترین و مناسب ترین قیمت را برای سازه های خود در نظر گرفته است. این شرکت قیمت ها را براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی تعیین می کند.

قیمت حفاظ نیزار به عواملی همچون کیفیت میلگردهای به کار رفته، تراکم میلگردها، ارتفاع و همچنین نوع رنگ بستگی دارد. از این رو قیمت نرده نیزار دیواری در صنایع حفاظ صانعان براساس این عوامل و با توجه با نرخ اتحادیه تعیین می شود. کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب را شعار خود قرار داده ایم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *