نرده حفاظ پنجره شیک

لیست قیمت حفاظ پنجره جدید

حفاظ پنجره آهنی ساده یکی ازپرکاربردترین حفاظ های پنجره است که در قیمت بسیار مناسبی داشته و همین امر موجب محبوبیت این حفاظ شده است. حفاظ ساده معمولا از قوطی پروفیل های ۲۰ در ۲۰ یا ۳۰ در ۳۰ میلی متر ساخته می شود و براساس طرح و مدل مورد نظر به صورت عمومی و افقی یا طرح های خاص در کنار همدیگر قرار می گیرد.

نرده حفاظ پنجره شیک
نرده حفاظ پنجره شیک

حفاظ پنجره ساده به دلیل اینکه طرح های پیچیده ای ندارد، به صورت کلاف های در هم تنیده ای افقی و عمودی در کنار هم قرار می گیرند. حفاظ ساده مقاومت بالایی در برابر سرقت داشته و به همین دلیل به راحتی می توان از ان ها استفاه کرد. حفاظ پنجره ساده امکان خم کردن  میلگردها را به سارقین نمی دهد خصوصا اگر از متریال باکیفیت و مقاومی استفاده شده باشد. فاصله ما بین تیغه ها در حفاظ پنجره ساده باید به گونی باشد که به هیچ وجه امکان عبور افراد از لابه لای آن وجود نداشته باشد.

نرده حفاظ پنجره شیک
نرده حفاظ پنجره شیک

 

خرید حفاظ پنجره شیک و جدید طرح ساده

حفاظ پنجره ساده قیمت مناسبی دارد که این امر این حفاظ را به یک گزینه جذاب تبدیل کرده است. قیمت حفاظ پنجره به فاکتورهایی مانند جنس متریال به کار رفته در ساخت حفاظ پنجره، نوع رنگ کاری، نوع جوشکاری، وزن حفاظ پنجره در هر متر مربع و … بستگی دارد.

 

خرید اینترنتی حفاظ پنجره ساده

حفاظ پنجره ساده طول عمر خوبی دارد البته به شرطی که از میلگردهای باکیفیت و مرغوب ساخته شده باشد. اگر برای ساخت حفاظ پنجره از رنگ آمیزی مرغوب کوره ای یا الکترواستاتیک بهره گرفته شده باشد و متریال خوبی و آهن باکیفیتی برای ساخت این حفاظ به کار رفته باشد انگاه می توان دوام و طول عمر بالایی از این حفاظ پنجره انتظار داشت.

برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *