نرده روی دیوار لیلیومی با طراحی مدرن

نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی از سری جدید حفاظ های سلطنتی مدرن می باشد. این نرده حفاظ دیوار طرح خود را از شاخه های گل لیلیومی الهام گرفته است و از ورود سارقین به داخل محوطه جلوگیری می کند.

طراحی نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی به گونه ای است که شاخ های تیز آن به هیچ عنوان اجازه عبور به سارقین را نمی دهد.

در طراحی نرده لیلیومی شاخ های تیز زیادی در نظر گرفته شده است که عبور را غیر ممکن است زیرا عبور از بین شاخ های تیز و برنده با صدمات بسیار همراه است از این رو ضریب امنیتی و حفاظتی نرده لیلیومی بسار بالا می باشد.

نکته دیگری که باید در مورد حفاظ لیلیوم در نظر بگیرید این است که برای ساختمان های مختلف اعم از مسکونی و تجاری و …. قابل استفاده می باشد.

نرده حفاظ دیوار لیلیومیقیمت نرده حفاظ لیلیومی

نرده حفاظ لیلیومی در ارتفاع های بین ۵۰-۱۲۰ سانتی متر تولید می شود. با توجه به اینکه ارتفاع عامل مهم در قیمت گذاری نرده لیلیومی است پس یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت، ارتفاع نرده می باشد.

عرض نرده نیز نباید کمتر از ۵۰ سانتی متر باشد در صورتی که اگر نرده کمتر از ۵۰ سانتی متر باشد امنیت کم تر می شود. عرض نرده حفاظ باید از عرض دیوار کمی بیشتر باشد تا دیگر جایی برا پا گذاشتن وجود نداشته باشد. عرض نرده نیز عامل دیگر در قیمت گذاری است.

تراکم و مدل و میزان گل های به کار رفته در ساخت نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی از دیگر مواردی است که در قیمت تاثیر دارد.

خرید نرده حفاظ لیلیومینتیجه گیری از خرید نرده روی دیوار شیک لیلیومی

در تولید و ساخت حفاظ روی دیوار لیلیومی از میلگردها با سایزهای مختلف استفاده می شود، رایج ترین سایزی که برای ساخت نرده لیلیومی در نظر می گیرند، شماره ۱۰ می باشد. سایز میلگرد را باید با عرض شاسی یا کفی نرده حفاظ در نظر گرفت. هر چقدر عرض بیشتر باشد می توان ضخامت یا نمره میلگرد را بیشتر گرفت.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *