انواع نرده روی دیوار

حفاظ روی دیوار طرح بوته ای که شباهت بسیار زیادی به نرده دیوار شاخ گوزنی دارد، سبب افزایش ضریب امنیتی ساختمان می شود، اما علت آن این است که این حفاظ نرده دیواری زیبا از بوته های سرسخت و پرخار بیابان ایده گرفته است و تصمیم دارد با سارقان و متجاوزان برخورد شدیدی داشته باشد.

خارهای تیز و برنده نرده دیوار بوته ای روی دیوار به گونه ای است که سارقان را از قصد و نیت برای ورود به خانه مایوس می کند. از این رو دیگر با وجود نرده دیواری طرح بوته ای یا طرح شاخ گوزنی دیگر خبری از سرقت از راه دیوار نیست.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته ای

خرید حفاظ بوته ای شیک

تراکم حفاظ بوته ای بسیار بالاتر از نرده شاخ گوزنی است. بنابراین امنیت حاصل شده از این نوع حفاظ به دلیل تراکم و نحوه خاص جوشکاری های نوک های تیز آن قابل مقایسه با نرده شاخ گوزنی نیست.

تولید کننده نرده روی دیوار یا حصار آهنی فلزی دیواری حفاظ صانعان با سال ها تجربه در این زمینه توانسته است بهترین محصولات ایمنی و آهنی را برای ساختمان از جمله ویلا و حیاط و باغچه و.. فراهم کند.

قیمت نرده حفاظ بوته ای در تهران و سایر شهرها

حفاظ بوته ای یکی از دیگر انواع نرده حفاظ روی دیوار حیاط است. انواع حصار آهنی شامل حفاظ شاخ گوزنی، نرده بوته ای، حفاظ لیلیوم، نرده نیزار، حفاظ سرنیزه و نرده نخل مرداب می باشد. اما زمانی که صحبت از نرده بوته ای می شود، سارقان خم به ابرو می آورند! این نرده آهنی روی دیوار با امنیت بی نظیرش زبانزد شده است.

نرده روی دیوار با طرح بوته سبب شد است تا دیوار حیاط شما با طبیعت آشتی کند. بوته های خاردار را که تیغ آن ها زهر چشمی است برای افکار شوم و بدنیت سارقان، از ضریب امنیتی بالایی برای ممانعت از عبور برخوردار است.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته ایحفاظ روی دیوار حیاط بوته ای با شما در مورد امنیتی بی وقفه سخن می گوید.

حفاظ دیواری بوته ای طرحی بوده که بسیار مورد سلیقه مشتریان قرار گرفته است. از این رو با تهیه نرده حفاظ ساختمان بوته ای از حفاظ صانعان شما نیز هم زیبایی ساختمان و هم امنیت ساختمان خود را تضمین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *