حفاظ آکاردئونی جدید

امنیت حفاظ اکاردئونی

 

حفاظ آکاردئونی به دلیل اینکه از فلزهای مقاوم و مرغوب ساخته می شود و ساختار خاص با پرچ های مخفی دارد می تواند امنیت قابل ملاحظه ای ایجاد کند.

حفاظ آکاردئونی از تسمه های به هم پیوسته تشکیل شده است که برای حفاظت از ساختمان های مسکونی یا تجاری به کار می رود. به دلیل قیمت مناسب و امنیت بالایی که حفاظ آکاردئونی دارد یک گزینه خرید عالی محسوب می شود. این درب با الهام از ساز آکاردئون ساخته شده و به همین دلیل از آن به نام حفاظ اکاردئونی یاد می شود. نرده های کشویی درب آکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته شده و به همین دلیل فضای کمی را اشغال می کند. از مهمترین ویژگی های درب آکاردئونی سنگین وزن بودن ان و همچنین مقاومت و زیبایی این درب است.

 

حفاظ اکاردئونی برای فروشگاه های، ساختمان های مسکونی، ورودی پارکنیگ یا کارگاه ها و … استفاده می شود.

انواع حفاظ کشویی عبارتند از: حفاظ سه گل، حفاظ ۴ گل، حفاظ ۵ گل ، حفاظ شکلات پیج، حفاظ ایتالیایی و …

قیمت حفاظ آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت حفاظ آکاردئونی جنس فلز به کار رفته در ساخت این حفاظ است. از طرف دیگر نوع جوشکاری و رنگ آمیزی و نوع ابعاد و وزن در هر متر مربع نیز روی قیمت نهایی حفاظ آکاردئونی تاثیر می گذارذ. مسلما این حفاظ با توجه به امنیت و استحکامی که به همراه دارد ارزش خرید بالایی دارد.

حفاظ آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی

خرید حفاظ آکاردئونی ارزان

حفاظ آکاردئونی به دلیل کم جا بودن، زیبا بودن، امنیت بالا، استحکام کافی، طول عمر طولانی و … توانسته است نظر خریدارن را جلب کند. برای امنیت ساختمان نیاز است که درب آکاردئونی باکیفیت و مستحکمی نصب شود.

برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *