نرده دیوار بوته ای

حفاظ دیوار بوته با زیبایی و امنیت به دیوار خانه شما راه می یابد.

حفاظ دیوار بوته یا نرده بوته خاری از جنس فولاد و آهن است که  میلگردهای آن از فلزهای محکم تیز ساخته می شود که در کنار همدیگر به دقت قرار گرفته اند و با تکنیک های جوشکاری روز بازار به همدیگر جوش می خورند تا در نهایت طرح بوته خاری آماده شود و آماده نگهبانی از خانه های شما گردد.

 

نرده بوته ای تنیدگی بالایی دارد و به این دلیل امنیت زیادی برای ساختمان فراهم می کند. در نظر داشته باشید که حفاظ خاری شکل به روز شده حفاظ های دیوار است. ساختار اصلی حفاظ بوته ای مانند سایر نرده حفاظ ها ساده است. اما برخلاف نرده شاخ گوزنی تراکم بالایی دارد. این تراکم به این صورت است که نرده حفاظ بوته در قواره های ۲ متری ساخته می شود. دو ردیف موازی با ارتفاع همسان در کنار هم قرار می  گیرند. افزایش یک ردیف میلگرد سبب شده است تا عرض آن ۷۰ سانتی متر شود. این عرض امکان ایستادن سارقین روی لبه را صفر می کند.

 

نرده حفاظ بوته شیک

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته

همان طور که بیان شد، نزدیکترین طرح نرده حفاظ بوته به نرده شاخ گوزنی است که با حفاظ خاری نیز شناخته می شود. حفاظ بوته از بوته های خاردار بیابان الهام گرفته است به همین دلیل است که امنیت بالایی دارد.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته به ارتفاع، عرض شاسی، طول هر شاسی، تراکم و …. نرده حفاظ دیوار بوته خاری بستگی دارد. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می گردد.

محافظ آهنی دیوار طرح بوته ای

نتیجه گیری از خرید نرده بوته ای

نرده حفاظ دیوار بوته ای خاردار برای نصب روی پنجره ها نیز مناسب می باشد. این حفاظ قابلیت نصب روی مکان های مختلفی را دارا است. برای مثال مدارس، ساختمان های مسکونی و تجاری، هتل ها، شرکت ها و….

  • این محصول کیفیت بالایی دارد.
  • هزینه مقرون به صرفه دارد.
  • ظاهر شیک و مدرن دارد.
  • در ارتفاع های مختلف قابل عرضه است.
  • از جنس فولاد، گالوانیزه، pvc و… ساخته می شود.
  • بسیار با دوام و مستحکم است.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *