حفاظ دیوار شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی با قیمت مناسب برای دیوار ویلا

حفاظ شاخ گوزنی در صنعت از بهترین میلگردهای شمشی و فولادی ساخته می شود. همچنین این حفاظ در سایزبندی های مختلفی مانند از ۵۰ سانتی متر تا یک متر و ۲۰ سانتی متر ساخته می شود. براساس نظر مشتری و شرایط ساختمان و همچنین امنیت محله، ساختار حفاظ شاخ گوزنی تعیین می شود.

هر چقدر ارتفاع و تراکم نرده حفاظ بیشتر باشد، امنیت نیز بیشتر است.

در شرکت ایران سازه، نوک میله نرده حفاظ شاخ گوزنی را با گیوتین تیز می کنند تا مانند سوزن و تیغ نوک تیز شود و اجازه عبور به افراد و حیوانات داده نشود.

نرده شاخ گوزنی با تراکم بالا
قیمت حفاظ آهنی شاخ گوزنی شیک و مدرن

 

انواع مدل نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی مدل اف یا F

این حفاظ ساخاری شبیه آبشار دارد و قیمت مناسب و ظاهری زیبا نیز دارا است. علت نام گذاری آن به این علت است که ساختاری پله ای و آبشاری دارد. این حفاظ از شاخ های متعدد و نوک های تیزی ساخته شده است که برای امنیت ساختمان مسکونی، تجاری و اداری خود می توانید از این حفاظ کاربردی استفاده کنید. نسبت به سایر حفاظ ها مانند نرده لیلیومی و یا نیزار و … این حفاظ دیوار شاخ گوزنی دارای قیمت کمتری است و از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد.

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی براساس فاکتورهای مختلف تعیین می شد. یکی از فاکتورهای مهم، کیفیت متریال، ابعاد و ارتفاع و تراکم است. در این شرکت همیشه به گونه ای فکر می شود که مشتریان با هر بودجه ای بتوانند کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه ای را برای خرید داشته باشید.این شرکت قیمت نرده شاخ گوزنی را براساس نرخ اتحادیه تعیین کرده و گران فروشی نمی کند.

 

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی قیمت مناسب
تولید و اجرا انواع نرده حفاظ دیوار در سراسر تهران- کرج

 

چرا نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی حفاظ صانعان

کیفیت ساخت حفاظ شاخ گوزنی در حفاظ صانعان به گونه ای است که ماندگاری بالایی دارد زیرا از متریال عالی و با کیفیت ساخته شده است. در این شرکت بهترین مواد و رنگ های عالی برای ساخت نرده حفاظ دیوار استفاده می شود. رنگ های الکترواستاتیک و یا کوره ای سبب شده تا طول عمر رنگ حفاظ دیوار بالا رود و مانع از نفوذ گردوغبار و خاک روی حفاظ می شود.

 

حفاظ دیوار شاخ گوزنی
قیمت نرده شاخ گوزنی

 

تمامی این ویژگی ها سبب شده است تا نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی بهترین در نوع خود باشد.

برای تماس با کارشناس فروش جهت مشاهده کاتالوگ و بازدید و مشاوره رایگان کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *