مزایای حفاظ آکاردئونی

مزایای حفاظ آکاردئونی

مزایای حفاظ آکاردئونی در برابر حفاظ های دیگر

مزایای حفاظ آکاردئونی : پیش تر در رابطه با حفاظ آکاردئونی مفصلاً گفته ایم؛ اما جای مزایایی که این حفاظ نسبت به حفاظ درب ها ی دیگر دارد، همچنان خالی است. در مقاله پیش رو سعی کرده ایم نکات مثبت و منفی این حفاظ را از منظر دیگری مورد بررسی قرار دهیم.

ضریب امنیت

عموم حفاظ هایی که ساخته می شوند، راهکاری صد در صدی و یقینی نیستند و بسته به ضریب امنیتی که در طراحی ساختشان به کار بسته شده، سارقین را دچار زحمت می کنند. تا جایی که اگر یک حفاظ به خوبی ساخته شده باشد و طراح آن تدابیر لازم را به درستی اتخاذ کرده باشد، غالب سارقان نمی توانند درب ورودی را باز کنند. البته شایان ذکر است که این مسئله در مورد امن ترین گاو صندوق ها و حفاظ های دنیا نیز صدق می کند.

بنابراین برای داشتن یک حفاظ خوب باید به سراغ کاردانی رفت که تمام نقطه ضعف های احتمالی حفاظی را که طراحی کرده بداند و در صدد رفع آن برآمده باشد. به این ترتیب ما می توانیم یقین کنیم که یک حفاظ امن داریم. این اصل در مورد حفاظ دیوار و حفاظ پنجره و حفاظ درب نیز  پابرجاست می کند.

اگر بخواهیم از دید طراحان حفاظ صانعان به یک درب آکاردئونی نگاه کرده و آن را عیب یابی کنیم، برای مثال باید بگویم که غالباً درب آکاردئونی حدود بیست درصد از فضای درب را به خود اختصاص می دهد. اگر درب یک متر باشد، بیست سانت آن را حفاظ آکاردئونیِ جمع شده از آن خود می کند. این مسئله زمانی که قرار باشد جسم بزرگی از درب عبور کند، تبدیل به یک معضل جدی می شود چرا که باید این درب ها را طوری طراحی کرد که برای عبور اشیا و وسایل بزرگ، قابلیت کنار رفتن از فضای درب را داشته باشد.

اما همین مسئله ساده می تواند تبدیل به نقطه ضعفی شود که می تواند مایه ی تخریب سد حفاظ برای سارقان باشد.  طراحان ما در حفاظ صانعان به تمام این نقطه ضعف ها اشراف داشته و آن ها را رفع و رجوع کرده اند تا جایی که یکی از مزایای حفاظ آکاردئونی در حفاظ صانعان ضریب امنیت بسیار بالا آن است.

قبلا در رابطه با نقاط ضعف احتمالی حفاظ آکاردئونی  و روش های رفع آن در حفاظ صانعان گفته ایم. می توانید از اینجا  بیشتر بخوانید.

از مزایای حفاظ آکاردئونی که به شیوه درست و حساب شده ساخته شده است می توان به ایمنی بالا و صعب العبور بودن آن برای سارقان اشاره کرد. تا جایی که به طور معمول  دزدی که از این حفاظ ها عبور کرده باشد را نمی شناسیم.

 

ظاهری زیبا مزایای حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی به خودی خود شبیه یک ساز موسیقی است و از زیبایی مختص به خود برخوردار هست؛ اما همیشه اگر کار با عشق و هنر تلفیق شود می تواند آثاری بیافریند که در نوع خود بی نظیر و خیره کننده هستند.

حفاظ های آکاردئونی در انواع اشکال سه گل، چهار گل و پنج گل ساخته می شود. تمام این درب ها می توانند همراه با نقش و نگاری هنرمندانه ساخته و زیباتر از هر زمان دیگری تحویل مشتری دادع شوند؛ اما درب آکاردئونی پنج گل که به آن دو جداره نیز می گویند، ایمنی منحصر به فردی دارد و وقتی این حفاظ همراه با طرح و نقش استادکاران ما رنگ و لعاب می گیرد تبدیل به اثری بی همتا می شود که به حفاظ سلطنتی شهره است.

همان طور که گفته شد دلیل شهرت این حفاظ زیبایی توام با امنیت است.

 

قیمت مناسب از دیگر مزایای حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی مشبک است است و همین باعث شده از وزن کمتر و متریال کمتری داشته باشد. به همین خاطر قیمت حفاظ آکاردئونی بسیار معقول تر و مقرون به صرفه تر از حفاظ های دیگر است.

رنگ الکترو استاتیک _ کوره ای

از دیگر مزایای حفاظ آکاردئونی می توان به رنگ پودری کوره ای آن اشاره کرد. رنگ حفاظ آکاردئونی اهمیت ویژه ای دارد. چرا که به خاطر خاصیت کشویی که دارد ممکن است رنگ آن ریخته و کنده شود؛ ما با استفاده از رنگ کوره ای مانع این معضل شده ایم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *